Recents in Beach

header ads

Gidesim Geldi - Tuğba Özerk

Bir acı var kördüğüm boğazımda Tadım yok biraz bu aralarda Da??ttım birazda son zamanlarda Yüreğim artık beni yormasana  Gönül gözüm kapand? sesim çıkmaz Artık bu odalarda Heves ederdimya eskiden artık gücüm yok bu hayata Çekip gidesim var artık yalan dünyadan  Önüme çıkıp duran sahte yüzlerden Hiç bir söz bir nefes kesmiyor beni Nedense bikaç gündür gidesim geldi Çekip gidesim var artık yalan dünyadan  Önüme çıkıp duran sahte yüzlerden Hiç bir söz bir nefes kesmiyor beni Nedense bikaç gündür gidesim geldi...

Bir acı var kördüğüm boğazımda
Tadım yok biraz bu aralarda
Dağıttım birazda son zamanlarda
Yüreğim artık beni yormasana

Gönül gözüm kapandı sesim çıkmaz
Artık bu odalarda
Heves ederdimya eskiden artık gücüm yok bu hayata
Çekip gidesim var artık yalan dünyadan

Önüme çıkıp duran sahte yüzlerden
Hiç bir söz bir nefes kesmiyor beni
Nedense bikaç gündür gidesim geldi
Çekip gidesim var artık yalan dünyadan

Önüme çıkıp duran sahte yüzlerden
Hiç bir söz bir nefes kesmiyor beni
Nedense bikaç gündür gidesim geldi...

Yorum Gönder

0 Yorumlar