Recents in Beach

header ads

İki Yol - Asya

Sen misin bu yabancı? Uzaklara bakıyorsun Nolur deme bir hataydı Canımı çok yakıyorsun  Dayanamam sensizliğe Nasıl sevdim biliyorsun İki yol var ölümüzde Kolayını seçiyorsun  Akacak kan damarda durmaz Sen yoksan öldüm demektir Bu gönül asla yorulmaz Seni sevmek ibadettir  Akacak kan damarda durmaz Sen yoksan öldüm demektir Bu gönül asla yorulmaz Seni sevmek ibadettir  Okşarken saçlarını Öperken dudaklarını Unutup maziye gömdüm Geçmişin hesaplarını  Dayanamam sensizliğe Nasıl sevdim biliyorsun İki yol var ölümüzde Kolayını seçiyorsun  Akacak kan damarda durmaz Sen yoksan öldüm demektir Bu gönül asla yorulmaz Seni sevmek ibadettir  Akacak kan damarda durmaz Sen yoksan öldüm demektir Bu gönül asla yorulmaz Seni sevmek ibadettir  Dayanamam sensizliğe Nasıl sevdim biliyorsun İki yol var ölümüzde Kolayını seçiyorsun…


Sen misin bu yabancı?
Uzaklara bakıyorsun
Nolur deme bir hataydı
Canımı çok yakıyorsun

Dayanamam sensizliğe
Nasıl sevdim biliyorsun
İki yol var ölümüzde
Kolayını seçiyorsun

Akacak kan damarda durmaz
Sen yoksan öldüm demektir
Bu gönül asla yorulmaz
Seni sevmek ibadettir

Akacak kan damarda durmaz
Sen yoksan öldüm demektir
Bu gönül asla yorulmaz
Seni sevmek ibadettir

Okşarken saçlarını
Öperken dudaklarını
Unutup maziye gömdüm
Geçmişin hesaplarını

Dayanamam sensizliğe
Nasıl sevdim biliyorsun
İki yol var ölümüzde
Kolayını seçiyorsun

Akacak kan damarda durmaz
Sen yoksan öldüm demektir
Bu gönül asla yorulmaz
Seni sevmek ibadettir

Akacak kan damarda durmaz
Sen yoksan öldüm demektir
Bu gönül asla yorulmaz
Seni sevmek ibadettir

Dayanamam sensizliğe
Nasıl sevdim biliyorsun
İki yol var ölümüzde
Kolayını seçiyorsun…

Yorum Gönder

0 Yorumlar