Recents in Beach

header ads

Kavgayı bi yaprağın üzerine yazmak isterdim

Kavgayı bi yaprağın üzerine yazmak isterdim...Sonbahar gelsin yaprak dökülsün diye ; Ôfkeyi bi Bulutun üzerine yazmak isterdim...Yağmur yağsın Bulut yok olsun diye ; N€freti Karların üzerine yazmak isterdim...Güneş açsın Karlar erisin diye ; < Sevgi ve Dostluğu y€ni doğmuş tüm Bebeklerin üzerine yazmak isterdim...Onlarla birlikte büyüyüp tüm Dünya''yı Sarsın diy€ !...

Kavgayı bi yaprağın üzerine yazmak isterdim...Sonbahar gelsin yaprak dökülsün diye ;
Ôfkeyi bi Bulutun üzerine yazmak isterdim...Yağmur yağsın Bulut yok olsun diye ;
N€freti Karların üzerine yazmak isterdim...Güneş açsın Karlar erisin diye ;
< Sevgi ve Dostluğu y€ni doğmuş tüm Bebeklerin üzerine yazmak isterdim...Onlarla birlikte büyüyüp tüm Dünya''yı Sarsın diy€ !...


《 YILMAZ GÜNEY 》

Yorum Gönder

0 Yorumlar