Recents in Beach

header ads

Koyver Gitsin!

Bence bizim bütün problemimiz problemleri gereğinden fazla problem ediyor olmamız. Oysa her şey olacağına varıyor ve ne de güzel bir laf şu koyver gitsin!

Bence bizim bütün problemimiz problemleri gereğinden fazla problem ediyor olmamız. Oysa her şey olacağına varıyor ve ne de güzel bir laf şu koyver gitsin!

Demek ki çok cırmalamaya gerek yoktu. Neydi? Herşey olacağına varıyordu.
Nasipten öte köy yok. Neticede her şey nasip meselesi.

Tabiki hiç birimiz taş kale, demir, çelik değiliz. Anlıyorum inciniyorsun. Tamam kabul ama öyle böyle değil kendini darma duman ediyorsun. İşte ben bunu anlamıyorum!
Biliyorum "kalp taşıyorsun" ve bazılarında olduğu gibi kalbin yalnızca kan pompalamıyor (!) Sen "duygularınla yaşıyorsun."
Ama bazen zor da olsa duyguları dizginleyebilmek gerek yoksa çok üzülüyorsun!
Ama ben senin üzülmeni istemiyorum.
Neticede hiç bir şeyin sonsuza dek sürekliliği mümkün değil. Bu her şeyden önce doğaya aykırı.

Özetle, bir gün bir şeyler güzel de olmak zorunda hayatta!
Yani "kötü" dediğin ne varsa, bir sonu gelecek mutlaka! Rahatla.
Yeter! Daha ne kadar dayanabilirsin uykusuz gecelere Allah aşkına.
Unutma, başının yumuşacık bir yastığa, gözlerinin tatlı bir uykuya, yanaklarının güzel bir tebessüme, senin sana ihtiyacın var. Kendine iyi bak, seninle yürüyeceğin daha çok yol var.

Yorum Gönder

0 Yorumlar