Recents in Beach

header ads

Çocukların Söylediği En Ürkütücü 25 Şey!

Michigan, Battle Creek'te yaşayan 18 yaşındaki oğluyla beraber yaşayan bir kadın, sabah uyandığında yanında 1 yaşında bir bebek buldu. Bebeğin yanına nasıl geldiği, kimin olduğunu bilmiyordu ve hemen polise haber verdi.Önce kadının 18 yaşındaki oğlunun çocuğu olabileceğinden şüphelenen polis bunun doğru olmadığını anlayınca geniş çaplı araştırma başlattı.Bebeğin gerçek annesine ulaşıldı. Ancak o gece oraya nasıl gittiği konusundaki sır perdesi hala aralanmadı... Öte yandan dünyanın dört bir yanından gelen ve çocukların ailelerine anlattığı tüyler ürperten hikayeler internette büyük hızla yayılıyor...

ABD'de yaşanan bir olay, polis teşkilatı dahil herkesi korku içinde bıraktı.

Ailelerden gelen korkutucu hikayeler


Michigan, Battle Creek'te yaşayan 18 yaşındaki oğluyla beraber yaşayan bir kadın, sabah uyandığında yanında 1 yaşında bir bebek buldu.
Bebeğin yanına nasıl geldiği, kimin olduğunu bilmiyordu ve hemen polise haber verdi.Önce kadının 18 yaşındaki oğlunun çocuğu olabileceğinden şüphelenen polis bunun doğru olmadığını anlayınca geniş çaplı araştırma başlattı.Bebeğin gerçek annesine ulaşıldı. Ancak o gece oraya nasıl gittiği konusundaki sır perdesi hala aralanmadı... Öte yandan dünyanın dört bir yanından gelen ve çocukların ailelerine anlattığı tüyler ürperten hikayeler internette büyük hızla yayılıyor... 

İşte o hikayeler:


1. Annem öldüğünde kızkardeşim yeğenlerime bu haberi vermek için eve döndü. Onlardan aldığı tepki ' Sen neden bahsediyorsun? Annenannem bütün gün bu odada bizimle oyun oynuyordu.' oldu.

2. 3-4 yaşlarındayken kızımı odasında gülerken yakaladım. Ona komik olan şeyin ne olduğunu sorduğumda bana 'Önemli bir şey değil anne. Sadece gözleri kaşıkla oyduğunda ne kadar komik bir ses çıkardığını hatırladım.' dedi.

3. 5 yaşındaki kızım henüz anaokuluna başlamamıştı ve okuma-yazma bilmiyordu. Bir gün bana çizdiği resmi göstermek için yanıma geldi. Kağıdın üstünde kocaman ve mükemmel yazılmış harflerle 'Sheila'yı görüyorum.' yazıyordu.Sheila kızım doğmadan kısa süre önce vefat eden kız kardeşimin adıydı. Kızıma kağıtta yazanı sorduğumda hiçbir fikri olmadığını söyledi.

4. İlk çocuğum doğduğundan beri içine kapanık, sessiz ve dalgın bir çocuktu. İki yaşındayken bir gün onu banyoda aynanın karşısında dikilirken yakaladım. Kendisini izlediğimin farkına bile olmadı.Gözlerini kırpmadan aynada kendi gözlerine bakıp 'Her şey çok iyi gidiyor' dediğini duydum.

5. 'Anne bir gün zombi olduğumda en çok seni sevdiğim için en son seni yiyeceğim.'

6. İkinci çocuğuma hamileyim. Şu anda üç yaşında olan ilk çocuğum boğazımdan aşağıya inip kız kardeşini almak istediğini söyledi.

7. Üç yaşında olan kızım bir gün ağlamaya başladı ve bana o günün oğlunun savaşta öldüğü gün olduğunu söyledi.Başka bir zaman ise ben hamileyken ölen bir arkadaşımın fotoğrafını gördü. Fotoğraftaki kızın uyuması için kendine şarkılar söylediğini söyledi. Arkadaşım, eğitimli bir opera sanatçısıydı.

8. Dört yaşındaki kızım odasında ışık kapalıyken uyumaktan korkuyor çünkü ''Jessie'' 'nin odanın köşesinde durup kendisine hırladığını söylüyor. 'Jessie' kim diye sorduğumda bana genç yaşlarda boğularak ölen bir hayalet olduğunu söyledi.'Jessie' , 'ölüm' ve evin posta kodunu internette arattım. 2004 yılında, 19 yaşındaki Jessica ''Jessie'' 'nin erkek arkadaşı tarafından boğularak öldürüldüğünü öğrendim.

9. Şu an 16 yaşında olan oğlum beş yaşındayken yemek masasında boşluğa bakarak uzun süre daldı. Birkaç kere seslenmeme rağmen uzun süre düzelmeyen oğlum kendine geldiğinde 'Az önce öldüğünü gördüm. Çok hasta oluyordun ve sürekli öksürüyordun.Bir ambulansla gittin ve 7 gün boyunca komada kaldın sonra öldün' dedi. Bunları söyledikten sonra sakince yemeğine devam eden oğlumun komanın ne olduğunu bilmesi ve kaç gün süreceğini söylemesi beni çok şaşırtmıştı. (evet 7 gün boyunca komada kaldım)

10. Oğlum üç yaşındayken ona hamileyken verdiğim bebek partisinde çekilen bir fotoğrafı gördü. Fotoğraftaki kişinin büyükbabasının yanında oturduğunu söyledi ve partideki bütün davetlileri doğru olarak saydı. Parti 1998'deydi, babam 1992'de öldü.

11. 'Baba, erkek arkadaşım var.' Sanırım şimdiye kadar en korkuncu buydu.

12. En büyük oğlum üç yaşındayken bir gece çığlık atarak uyandı. 'Köpeği kurtarın. Köpeğin canı acıyor.' diye bağırıyordu. Ertesi sabah annemlerin köpeği merdivenlerden aşağı düştü ve bacağını kırdı.Birkaç ay sonra bebeklerden bahsederek uyandı ve bebeklik fotoğraflarını görmek istedi. Rüyasında karnımda bir bebek olduğunu ve erkek olduğunu gördüğünü söyledi. İki gün sonra sabah bulantıları başladı. Test yaptım ve hamileydim. Bir oğlum daha oldu.

13. Geçen gece kızım benimle beraber uyuyordu. Gece tuvalete gitmek için kalktığımda yarı uykulu bana baktı ve ' tiktok, tiktok, tiktok' dedi. Geri gelip yatağa yanına uzandım. Gece parmağı alnımın ortasında 'Neredeyse zamanı geldi.' demesiyle uyandım.

14. Kızım 3-4 yaşlarındayken bir adam gördüğünü söylüyordu. Adamın kibar olduğunu ve kendisini güldürdüğünü söylüyordu. Bir sabah kahvaltı sırasında birden yavaşça elini uzattı, gülümsedi daha sonra yemek yemeye devam etti.Neden böyle yaptığını sorduğumda bana yine o adamı gördüğünü söyledi. Daha sonra düğün albümüme bakarken fotoğrafta babamı işaret etti ve gördüğü adamın o olduğunu söyledi. Çok şaşırmıştım çünkü babam 7 yıl önce, kızım doğmadan 3,5 yıl önce, ölmüştü.

15. 'Yemek öncesi dua ederken gözlerimizi kapamıştık hatırlıyor musun? Seni yemeyi düşünüyordum. ' Henüz üç yaşındaydı.

16. İkinci oğluma hamileyken eski erkek arkadaşım evimin alt sokağında bir araba kazasında öldü. Adı Joshua'ydı. Kocamın adı da Joshua'ydı ve oğlumuzun adını da Joshua koymaya karar verdik.Birkaç ay önce oğlumla beraber trafik kazasının yaşandığı yerden geçiyorduk ve ışıklarda durduk. Oğlum camdan dışarıyı işaret etti ve 'Anne benim adımı onun için mi koydunuz?' dedi.O sıra dikkatim dağınıktı ve neden bahsettiğini anlamam zaman aldı. Kimden bahsettiğini sordum ve köşede kolu incinmiş bir adam gördüğünü söyledi. Tabi ki orada kimse yoktu. Oğlum sakince adamın adının da Joshua olduğunu ve merhaba dediğini söyledi.

17. Çocuk ( 6 yaşında): Anne, hayaletleri görebiliyorum. Şu an bir tane görüyorum. Anne: Gerçekten mi? Umarım iyi biridir. Çocuk: Çok sayılmaz. Bana seni uykunda bıçaklamamı söyledi.

18. Uzun yıllar önce beş yaşındaki kızımı henüz o gün taşındığımız evde uyurken kontrol etmeye gittim. Onu yatağın üstünde uzun saçları yüzüne dökülmüş bir şekilde dimdik otururken buldum.Ürpererek iyi olup olmadığını sorduğumda gözünü bile kırpmadan kafasını kaldırdı ve mükemmel bir İngiliz aksanıyla 'Annecim, oyun oynamak istiyorum.' dedi. Gülümseyip kafasını cevap bekler gibi yana eğmişti.Ben de her özsaygısı olan annenin yapacağını yaptım. Çığlık attım, kapıyı çarpıp gidip babasına bağırdım.

19. Bir gün kızlarımdan birinin diğerine geceleri odasında ışık açıp açmadığını sorduğunu duydum. Odasında yatağın olduğu tarafta ışık gördüğünü söylüyordu.Öteki kızım tereddüt bile etmeden 'Büyük ihtimalle koruyucu meleğimi gördün. Ben her gece seninkinin yatağının ucunda oturduğunu görebiliyorum.'

20. Kızım bir gün eğer birisi başımı keserse onu benim için taşıyabileceğini söyledi. Teşekkürler tatlım.

21. Üç yaşındaki kızım erkek arkadaşının bodrumda ölü olduğunu söyledi. Ve eğer diğeri de dinlememeye devam ederse onun da aynı yere gideceğini ekledi.

22. Birkaç yıl önce bir aile için bebek bakıcılığı yapıyordum. Bir gece anneleri beni aradı ve acilen gelmemi söyledi. Çocuklar uyandığında orda olmamı istiyordu çünkü annesi beklenmedik bir şekilde vefat etmişti.Sabah çocuklara bir şey söylemememi istedi çünkü bütün çocuklara aile olarak beraber söylemek istiyorlardı. Sabah ilk uyanan dört yaşındaki kız 'Büyükannem öldü değil mi?' diye sordu.Neden böyle dediğini sorduğumda bana 'Çünkü rüyamda bana veda etmeye geldi ve bir melek olduğunu söyledi. Melek ne demek?' diye cevap verdi.

23. Kızım camdan dışarı bakarken gülüyor ve 'ce-ee' yapıyordu. Ne yaptığını sorduğumda büyükannesiyle oyun oynadığını söyledi. Hangi büyükannesi olduğunu sordum ve 'Sen onu tanımıyorsun. Camın dışında oturuyor. Senden hoşlanmıyor.' dedi.

24. Küçük erkek kardeşim beş yaşında böbrek yetmezliğinden neredeyse ölene kadar anneme sürekli 'Senin erkek kardeşin olduğum zamanı hatırlıyor musun? Anneannem ve dedem bizim anne ve babamızdı.''Öldüğüm zamanı hatırlıyor musun? Araba kazası o kadar şiddetliydi ki güneş gözlüklerimi fırlatmıştı.' diye sorular sorardı. Kimse ona o doğmadan önce amcamızın bir trafik kazasında öldüğünü söylememişti.Sarhoş bir sürücü tarafından öldürülmüş ve güneş gözlükleri arabanın arka koltuğunda bulunmuştu.

25. 'Anne, çikolatamız bitmiş.' Tüylerim diken diken oldu.

Yorum Gönder

0 Yorumlar