Recents in Beach

header ads

Yedek Sevgili




Kimi sevsem, onun hep uzakta bir sevdiği vardı 
unutamadığı ilk aşkı ya da onu terk edip giden 
sevgi...lisi... Kimi derinden sevsem, o da bir 
başkasını derinden hatırlardı. Öylesine çok sevdim 
ki onları, başkalarına duydukları sevgiyi anlatmalarını 
sessizce içim acıyla kanayarak dinledim. 
Beni yitirmekten hiç korkmadılar: 
Çünkü onlara göre fazla iyiydim; 
bu yüzden ilk anda vazgeçilebilirdi benden.
Beni terk edenlerden tek bir isteğim olurdu. 
"Ne olur bir daha beni aramayın! 
Çünkü ben kolay unutamıyorum. 
Çünkü ben size duyduğum o akıl dışı aşk 
yüzünden keder bahçemi dağıtıyorum. 
Çocukluğumun o güzel bahçesini. 
" Böyle derdim onlara ama yine de ararlardı beni... 
Soluksuz ve umutsuz kaldıkları bir gece 
mutlaka akıllarına ben gelirdim... 
O yedek sevgili!
[Cezmi Ersöz ]

Yorum Gönder

0 Yorumlar