Recents in Beach

header ads

Seyisten Profesöre Ders

Seyis ve Profesör hikayesi
Profesör, konferans vermek üzere salona girmiş. Salon, ön sırada oturan bir seyis dışında bomboşmuş. Konuşup konuşmama konusunda tereddüde düşen profesör seyise sormuş: 
- Buradaki tek kişi sensin. Bu durumda, acaba konferans vermekten vaz mı geçmeliyim?
- Hocam ben basit bir insanım; bu konulardan anlamam. Fakat ahıra gelseydim ve bütün atların kaçıp bir tanesinin kaldığını görseydim, yine de onu beslerdim. 
Bu görüşe hak veren profesör konferansa başlamış. İki saatin üzerinde konuşmuş durmuş. Sözlerini tamamladıktan sonra, tek dinleyicisine sormuş: 
- Nasıl buldun? 
- Hocam, size daha önce basit bir adam olduğumu ve bu konulardan pek anlamadığımı söylemiştim. Gene de, eğer ahıra gelip biri dışında tüm atların kaçtığını görseydim, onu beslerdim, ama elimdeki bütün yemi ona verip hayvanı çatlatmazdım.


#Seyisten profesöre anlamlı ders, #Seyis ve Profesör Fıkrası, #Seyis ve Profesör, #Profesör ve seyis'in hikayesi, #Konferans Ve Seyis, #Bir profesör ve bir seyisin seminerde buluşması, #Profesör, Seyis ve Yönetim Danışmanının Hikayesi ve Bir Analiz

Yorum Gönder

0 Yorumlar