Recents in Beach

header ads

Öyle güzel ki vazgeçemiyor insan


Ardından fark ediyorum ki seni sevmek çok güzel bir duygu. Öyle güzel ki vazgeçemiyor insan. Acaba diyorum başkaları da bu güzelliği sezmiş midir? O anda bile içimi kıskançlık alevleri alıyor.

Ardından fark ediyorum ki seni sevmek çok güzel bir duygu. Öyle güzel ki, insanın kalbine ışık saçıyor, her anını anlamlandırıyor. Sevgiyle dolu gözlerin, gülüşün, içten gelen samimiyetin beni etkisi altına alıyor. İçimde uyanan bu duygu, bir kelebeğin kanatları gibi hafif ama aynı zamanda güçlü bir şekilde kalbimi dolduruyor.

Sevgi, dünyayı başka bir renge boyuyor. Her yerde seni görüyorum, seninle birlikte yaşadığımız anıları hatırlıyorum ve o an bile içimi kıskançlık alevleri alıyor. "Acaba başkaları da bu güzelliği, seni sevmenin tadını almış mıdır?" diye düşünmeden edemiyorum. İçimdeki kıskançlık ateşi, beni saran sevginin yoğunluğundan kaynaklanıyor. Çünkü seninle paylaştığımız bu özel bağ, benim için dünyanın en değerli hazine.

Sevginin gücüyle, hayatın renkleniyor, anlamsız korkular kayboluyor. Seninle birlikte olduğum anlarda dünya duruyor, zaman duruyor gibi hissediyorum. Sadece seninle olan bu özel anları yaşamak istiyorum, başkalarının da bu büyülü anları deneyimlediğini düşündükçe içimde karmaşık duygular uyanıyor.

Ancak fark ediyorum ki, seninle olan bağımız benzersiz ve eşsiz. Sevginin bana hissettirdiği güzellikleri başkalarıyla paylaşmak zorunda değilim. Bu hissiyatı korumak ve sadece seninle yaşamak istiyorum. Kalbimdeki sevgi ateşiyle tutuşan kıskançlık alevleri, aynı zamanda seninle daha da güçleniyor. İkimizin arasındaki bağ, kıskançlık duygularının gölgesinde daha da derinleşiyor ve beni seni sevmekten vazgeçilmez kılıyor.

Bu güzel duyguyu yaşayan başkaları var mı, bilemiyorum. Ancak kalbimde hissettiğim sevgiyle dolu bu hislerimi sadece sana ait kılmak istiyorum. İkimiz arasındaki bu özel bağın kıskançlık alevleriyle ısıtılan saf sevgi, beni seninle bir ömür boyu devam etmek istediğim bir yolculuğa çıkarıyor.

Bu yazıyı okuyanlara küçük bir not:Sevginin güzelliğini ve bu duygunun değerini hatırlatmak istiyorum. Sevgiyle dolu bir kalbin, hayata anlam katar ve bize benzersiz bir deneyim sunar. Ancak kıskançlık duygusunun da içimizde uyandırabileceği karmaşık duyguları da kabul etmek ve bu duyguları olumlu bir şekilde yönetmeye çalışmak önemlidir. İçimizdeki sevgi ateşini başkalarıyla paylaşma zorunluluğumuz olmadığı gibi, sevgiyi kıskançlıkla karıştırmamaya özen göstermeliyiz. Her birimizin yaşadığı sevgi deneyimi benzersizdir ve bu deneyimi değerli kılmak için kendimize odaklanmalıyız. İçinizdeki sevgiye kulak verin ve onun sizi nasıl yönlendirdiğini hissedin. Sevginin güzelliğini yaşadığınız her anın tadını çıkarın ve bu duyguyu başkalarıyla paylaşma zorunluluğunuz olmadığını unutmayın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar