Recents in Beach

header ads

Çay Var İçersen Ben Var Seversen - Cansu Koç

Cansu koç çay var içersen indir, cansu koç çay var içersen sözleri, cansu koç çay var, içersen mp3 indir, cansu koç çay var içersen şarkılar, cansu koç çay var içersen albüm indir



Parçayı İndirmek İçin Tıklayın iTunes ==> 




Çay Var İçersen Şarkı Sözleri

Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen
Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen
(Raga-daga, raga-daga)

Sana verebileceğim
Pek bi' şey yok aslında
Benim verebileceğim
Çok bi' şey yok aslında

Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen
Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen

Gözün yükseklerde ise
Gelme sakın benimle
Sana sözler veremem
Yalın hâldeyim işte

Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen
Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen

(Aslen zaman çoktur)
(Görmesini bilene)
Gönül gözün açıksa
Yürüyelim el ele

(Maksat muhabbet olsun)
(Gönüllerimiz coşsun)
Müsaitsen eğer
İki de simit al gel

Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen
Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen

Çay, çay
Ça-a-a-a-ay
Çay, çay
Ça-a-a-a-ay

Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen
Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen

Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen
Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen

Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen
Çay var içersen, ben var seversen
Yol var gidersen

Besteciler: Dp / Cansu Koç

Cansu Koç - Çay Var İçersen isimli parçaya sosyal medyada yapılan yorumlardan bir kaçı 

# Büyük bir Cansu KOÇ hayranıyım. Yıllardır "Yeni bir çalışma yapsa da dinlesem" diye bekledim. Ama lütfen kimse kızmasın bana; beklediğim şarkı müzikal anlamda bu değildi. Veysel'in sözleri açısından bir sıkıntı yok ama bir "Allam Allam", "Gaşgabah", "Atabarı"nı söyleyen  efsaneye bu altyapı hiç  yakışmamış. Biz seni Anadolu Pop-Rock'ın döneminde belki de tek bayan temsilcisi olarak sevdik sevgili Cansu KOÇ. O yüzden zamanın ruhu diyerek endüstriyel müziğin(aranje altyapısı olarak) bir parçası olma lütfen. Klip anlamında ise İbo show'a katılıp  Tatlıses'in tüm ukalaliklarına rağmen efendiliğini bozmayan o kızı daha fazla yansıtabilirdin. Yine de emeğe saygı duymak lazım ellerinize sağlık. Moral bozup yine 10 küsür yıl ortadan kaybolma yine. Senin tahmin ettiğinden daha fazla hayranın var Cansu KOÇ!!!


# Aşık Veysel'in şiirine suikast düzenlemiş bu ne ya yazık şarkıya

# Yorumlara takilmayin fazlasiyla mukemmel şarkı💓❤️💓

# Çok iğrenç olmuş, harcadığın masrafa yazık, bir daha şarkı söyleme sen

# Hayatımda gördüğüm en saçma şarkı sesi de kötü ztn bizimle değılsın

# Üretmek, yaratıcı olmak bu kadar zor olmamalı ya, bi de bu saçma sapan şarkı KralPop TV’de çıktı geçen. Umarım Cansu Koç bu yorumları okuyordur da böyle bi saçmalığı bir daha piyasaya sürmez.

# Sonuna kadar dinleyen bordoberelidir

# 2.dünya savaşından sonra almanyanın ulusal marşı buydu

# Söz nasıl anonim olur koskoca aşık veyselin sözlerini saçma sapan bir şarkıya koyuyorsunuz üstüne ANONİM, ayıp be yazık....

# Son derece yalın ve sıcak. Tebrikler başarılar.. <3 ♡

# Albümün diğer parçalarıda dahil güzel bir çalışma olmuş, Tebrikler! Yine güzel bir Cansu Koç albümü.. seni izlemeye ve desteklemeye devam ediyoruz..

# Tv de duydum bitsin artik  diye dua ettim . 😐

# Sözlerin Anonim olarak açıklanması çok saçma.. Aşık Veysel’e ait çünkü. 😠 ve de yorum tek kelimeyle iğrenç

# Çok güzel ya sürekli açıp açıp dinliyorum 😍😍

# Eski albümleriyle karşılaştırınca 5 para etmez. Hiç beğenmedim ki şimdiye kadarki tüm albümlerinin hayranı olan biri olarak.

# Beklediğim çalışmaydı, emeğinize sağlık.

# Bu parca benim yıllardır dinledigim cansu koc tarzı degil. Biz anadolu rock beklerken, resmen demet akalin sarkisi olmus bu. Bacım türkü söyle sen, bozma kendini, dinleriz biz.

# Güzel bir şarkı olmuş.. "Çay var içersen, Ben var seversen .Yol var Gidersen " sözü Aşık Veysel'e ait değil miydi?




Yorum Gönder

0 Yorumlar