Recents in Beach

header ads

Öz Menem Şiiri - Vur Bozkurt' um! Vur Tilkiye Vur Kurtulsun Türkiye


Savaşçı - Vur Bozkurtum Vur Tilkiye‬


Öz menem! 
Öz menem! 
Onlar kabuk öz menem! 
Sen yelde savrulan kül
Yüreklerde köz menem! 
Ülkü uğruna şehid
Men Süleyman Özmen' em! 
Ne Kafkasya ne Prut
Şu bin yıllık anayurt! 
Kurşunlanan bir Bozkurt,
Çıkarılan göz menem! 
Dinmez gönül sancımız,
Derinleşir acımız
Alınmazsa öcümüz
Dövülecek diz menem! 
Ok bir kez çıktı yaydan
Geçtik düğünden, toydan
Şimdi hep meydan meydan
Söylenecek söz menem! 
Bitsin bu kızıl oyun! 
Açılsın bahtı ay' ın! 
Altay' da kurultayın
Toplandığı güz menem! 
Vur Bozkurt' um! ! . Vur tilkiye
Vur.. kurtulsun Türkiye
Sizi büyük ülküye
Götürecek iz, menem! 
Ülkü uğrunda şehid
Men Süleyman Özmenem!

_Niyazi Yıldırım Gençosmanoğlu


==============================================

Osman Öztunç - Özmenem mp3 indir dinle

==============================================
vur bozkurtum sözleri, vur bozkurtum vur tilkiye şiiri, vur bozkurtum tilkiye indir, vur bozkurtum vur tilkiye kimin, vur bozkurtum indir, vur bozkurtum tilkiye vur kurtulsun türkiye indir, vur bozkurtum vur tilkiye, Savaşçı vur bozkurtum tilkiye vur kurtulsun türkiye sozleri, öz menem savaşçı, öz menem sözleri, öz menem şiiri sözleri, öz menem şiiri indir, öz menem ne demek, öz menem şiiri savaşçı, özmenem şiiri sözleri, öz menem şiiri dinle

Yorum Gönder

0 Yorumlar